Dzięki temu, że stale staramy się ulepszać nasze usługi i nieustannie doskonalimy cały proces związany z zakupem, dorobiliśmy się wysokiej oceny. A czego właściwie ocena ta dotyczy? Po każdym zakupie klient za pośrednictwem portalu Ceneo.pl ma możliwość oceny całego zakupu poprzez wypełnienie krótkiej ankiety, którą zawsze otrzyma na wskazany mail. Klient ocenia na przykład komunikację, jakość towaru czy dostawę. I właśnie dlatego, że staramy się robić maksimum byście Państwo byli zadowoleni, możemy pochwalić się wysoką oceną - 4,5 z 5.
Staramy się stale dotrzymywać kroku
To, że uzyskaliśmy wysoką ocenę, nie jest jednak powodem do tego, byśmy mogli przestać nadal nad sobą pracować. Wręcz przeciwnie. Będziemy się starali jeszcze bardziej, byśmy nadal mogli budować Wasze zaufanie i je utrzymać. Naszym głównym mottem zawsze bowiem było, jest i będzie to, że najważniejszy jest zadowolony klient, który zawsze chętnie do nas wróci.