Z formularza reklamacyjnego możesz skorzystać, jeśli towar otrzymałeś niefunkcjonalny lub przestał działać podczas użytkowania.
Klient (konsument) może reklamować zakupiony towar ze sklepu internetowego w terminie 2 lat od momentu dostarczenia. W niektórych przypadkach okres ten może wynosić od 3 do 5 lat. Fakt ten jest zawsze podawany dla każdego produktu indywidualnie lub jest ustalony w
regulaminie. Jakie wady są objęte gwarancją można przeczytać w
warunkach reklamacji.
Jak postępować, jeśli chcesz reklamować towar:
- Formularz reklamacyjny pobierz TUTAJ. Formularz wydrukuj i wypełnij. (W razie potrzeby wypełnij go najpierw, a następnie wydrukuj).
- Wypełniony i wydrukowany formularz włóż do paczki, w której zwracasz towar.
- Zanim wyślecie Państwo oświetlenia do reklamacji, proszę o kontakt przez online formularz na naszych stronach, dziękujemy.
- Wyślij paczkę na adres Packeta Poland, ID 90600642, Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Na adres zwrotny nie przyjmujemy paneli słonecznych oraz towaru na palecie. Skontaktuj się z obsługą Klienta, która rozwiąże zwrot poprzez zamówienie odbioru zwrotnego.
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie dotyczące reklamacji, skorzystaj z naszego
formularza kontaktowego. Po wysłaniu zapytania
otrzymasz kopię twojego zapytania e-mailem. E-mail będzie również zawierał przypisany numer twojego zapytania. (na poniższym rysunku jest numer zaznaczony na czerwono). Aby przyśpieszyć załatwienie reklamacji, prosimy
wpisać podany numer w dowolnym miejscu formularza reklamacyjnego.