ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Rozszerzona gwarancja 3-letnia | Liderlamp.pl

Darmowa dostawa od 200 zł

60 dni na zwrot

10 lat na polskim rynku

+48 22 307 05 83

Rozszerzona gwarancja 3-letnia

Marcin

Czas czytania 1 min
O zakupie

Spotkaliśmy się z podobną sytuacją zapewne wszyscy - kupimy wymarzone oświetlenie i ta rzecz wie, że właśnie dziś upływa dzień, w którym nie może dojść do jej uszkodzenia – 2 lata od daty zakupu. Ale jutro już może. I prawdopodobnie tak się stanie. Po prostu zgaśnie i już nie świeci. I co teraz?

  • Najpierw zdiagnozujemy przyczynę awarii.
  • Następnie zamówimy części zamienne.
  • Wówczas technik dokona naprawy.
Podsumowując są to stosunkowo duże koszty. Jak można rozwiązać to inaczej? Jeśli to możliwe, za darmo?
 
Kup oświetlenie w naszym sklepie internetowym
 
Na wstępie musimy wyjaśnić jedną, zasadniczą kwestię – nasza rozszerzona gwarancja nie jest płatna! Nie musisz szukać mniejszych literek lub gwiazdek w warunkach gwarancji. Wystarczy wybrać oświetlenie, włożyć do koszyka i wysłać
zamówienia. Nie musisz wykonywać żadnych innych czynności, aby uzyskać rozszerzoną gwarancję. Gwarancja nie obejmuje tylko żarówek.
 
W jaki sposób otrzymać rozszerzoną gwarancję
 
Rozszerzona gwarancja zostanie zawarta bezpośrednio podczas zakupu w sklepie internetowym wraz z wysłanym zamówieniem. W przypadku uszkodzenia produktu proszę odwiedzić naszą stronę internetową: www.liderlamp.pl, lub zadzwonić pod nr 530 852 459, czy też wysłać formularz reklamacyjny. Konsultant podpowie, jak postępować. Wysyłając formularz reklamacyjny uzyskasz informację od naszego działu reklamacyjnego. Po naprawie serwisowej otrzymasz funkcjonalny towar lub zwrot pieniędzy.
 

Autor artykułu:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'